سرعت اینترنت استارلینک در آمریکا تقریبا نصف شده است

کاهش سرعت استارلینک در آمریکا



در حالی که اسپیس ایکس در حال افزایش تعداد ماهواره‌های استارلینک در مدار زمین است و همچنین کشورهای تحت پوشش خود را افزایش می‌دهد، ظاهرا سرعت این سرویس در حال کاهش است چرا که طبق جدیدترین اطلاعات، سرعت استارلینک در ایالات متحده نسبت به سال گذشته میلادی کاهش چشمگیری داشته است.


   طرح Premium 2 ترابایتی VPN Google One
این VPN گوگل برای مشترکین Google One در طرح های Premium، 2 ترابایت و بالاتر می باشد که کاربران iOS می توانند بدون پرداخت هزینه اضافی از آن بهره مند شوند. همچنین می توانید این برنامه را با حداکثر 5 عضو خانواده خود به اشتراک بگذارید و در پلتفرم های مختلف از آن استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که هیچ فرقی نمی کند خانواده شما از دستگاه های اندرویدی بهره مند هستند یا گوشی های آیفون، شما می توانید این VPN Google One را با هر دستگاه و سیستم عاملی به اشتراک بگذارید. بنابراین به نظر ما بهتر است که با فعال شدن این VPN آیفون در ایران در طرح های Premium گوگل وان 2 ترابایتی عضو شده و از آن استفاده نمایید.
 
گوگل وان این VPN را با شعار bring peace of mind to iOS users منتشر کرده است که به معنای داشتن آرامش خاطر برای کاربران iOS بوده، بنابراین می توانید با خیالی آسوده از طریق گوشی موبایل آیفون خود در پلتفرم های مختلف از VPN Google One بهره ببرید.
ویژگی های VPN Google One برای آیفون
VPN Google One برای کاربران iOS تا به امروز در کشور های اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، ایسلند، ایرلند، هلند، نروژ، سوئد و سوئیس قابل استفاده است اما طبق گفته های گوگل، این VPN برای iOS به زودی در سایر کشورها توسعه پیدا خواهد کرد. همچنین گوگل در این VPN برای آیفون سه ویژگی قرار داده است که اتصال ایمن و سریع تر را برای کاربران فراهم می آورد.
 
قابلیت قطع اتصال در زمان هایی که VPN فعال است و شما از اینترنت استفاده می کنید (Safe Disconnect)
قابلیت دسترسی پیدا کردن به برنامه های خاص برای استفاده از اتصالات استاندارد به جای VPN (App Bypass)
قابلیت به تعویق انداختن خاموش کردن موقت آن (Snooze)
گوگل می گوید که سیستم تعبیه شده در آن دارای امنیت پیشرفته می باشد و جای هیچ نگرانی در حین استفاده از آن وجود نخواهد داشت. این سیستم های امنیتی گوگل به طور مستقا مورد بازرسی قرار گرفته اند و VPN Google One برای گوشی های آیفون و آیپد دارای گواهینامه کامل از اتحادیه اینترنت اشیا یا ioXt می باشد که یعنی هر هشت اصل امنیتی خود را پاس کرده است. در نتیجه شما هیچ گونه نگرانی امنیتی در حین روشن بودن VPN Google One در دستگاه هایی با سیستم عامل iOS نخواهید داشت. طبق ادعاهای گوگل وان برنامه های Google One Premium در آینده از مزایا و ویژگی های امنیتی بیشتری برخوردار خواهد شد.

 



1401/03/18 10:01*آرشیو*







Copyright © I.R.IRAN OMEGA SOFTWARE SHAFAGH

کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به شرکت امگا نرم افزار شفق می باشد.