دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو بازنگری می شود



اقتصاد نیوز: دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو از برنامه‌ریزی برای بازنگری در دستورالعمل "شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو" خبر داد.


  

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ عباسعلی غیاثی، اظهار کرد: طبق دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو، شاخص‌های این ارزیابی هر دو سال یک بار باید مورد بازنگری قرار گرفته و به‌روز شود.

او ادامه داد: البته در ویرایش (بازنگری) چهارم این دستورالعمل ذکر شده که این بازنگری در صورت نیاز انجام خواهد شد. در این شرایط از حدود دو سال پیش مجموعه شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو برای واقعی کردن شاخص‌ها با شرایط روز، تقاضای بازنگری در این دستورالعمل که مصوب سال ۱۳۹۳ هست را دارند.

وی با بیان اینکه ما حدود یک سال پیش در تاریخ بیست و نهم شهریور ماه ۱۳۹۶ درخواست بازنگری در دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: از آن زمان تاکنون علی‌رغم چندین بار پیگیری صورت گرفته، وزارت صمت پاسخی در این رابطه نداده است.

دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: این انجمن به همراه نامه درخواست بازنگری در دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو، پیشنهادهای اعضای خود در این رابطه را نیز به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال کرده است.

وی افزود: در این پیشنهادها شاخص‌های ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو با توجه به شرایط روز بازنگری شده است که در صورت تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت، اجرایی و اعمال خواهند شد.

غیاثی با بیان اینکه بازنگری در دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو ارتقای سطح خدمات ارائه شده در این حوزه را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: امیدواریم وزارت صنعت، معدن و تجارت هرچه زودتر در این رابطه اقدام و بازنگری پنجم این دستورالعمل عملیاتی شود.

 



1397/06/31 12:17*آرشیو*

Copyright © I.R.IRAN OMEGA SOFTWARE SHAFAGH

کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به شرکت امگا نرم افزار شفق می باشد.