شرح خبر
CRM
مزایای استفاده از CRM چیست ؟
برای افرادی که از نرم افزار CRM استفاده کرده‌اند، تصور دنیایی بدون CRM امکان پذیر نیست. بکارگیری بهترین نرم افزار CRM مزیت‌های زیادی رو به همراه داره، از فروش بیشتر گرفته تا داشتن مشتریانی وفادار. بخاطر همینه که امروزه نرم افزارهای CRM به ابزارهای ضروری همه کسب و کارها تبدیل شده است.
1401/04/21 12:08*آرشیو*

  گزارش دهی قابل اعتماد
با استفاده از CRM در یک نگاه از جزئیات پایپ لاین فروش مطلع می‌شوید. ایجاد خودکار این گزارش ها، با صرفه جویی در زمان، باعث افزایش بهره وری تیم و صرفه جویی در زمان می‌شود.
 
پیش بینی دقیق
وجود یک منبع اطلاعات دقیق، باعث می‌شود تا مدیران فروش، پیش بینی‌های دقیق تری از فرایند فروش داشته باشند. با استفاده از بانک داده‌ها، تیم‌های فروش قادر به یادگیری از گذشته و پیش بینی آینده هستند.
مدیریت فروش قدرتمند
 
توانمندسازی مدیران فروش با داده‌های مناسب برای تجزیه و تحلیل روابط با مشتری، پیگیری فعالیت‌ های مربوط به فروش و ایجاد ساز و کارهای بیشتر در صورت نیاز، از ویژگی‌های یک سیستم CRM است.
بهره وری بالاتر
 
با استفاده از سامانه CRM، ایمیل‌های پیگیری می‌توانند به صورت خودکار تولید شوند و برای سنجش اثربخشی تست شوند. مدیریت می‌تواند به راحتی به آخرین جزئیات یک جلسه مشتری دسترسی پیدا کند و مدیران خدمات مشتری می‌توانند اطلاعات مربوط به یک مشتری را بدون قطع تماس مشاهده کنند.
همکاری متقابل تیم ها
 
یک CRM افراد را در قسمت‌های مختلف یک کسب و کار با هم هماهنگ می‌کند. به عنوان مثال تیم فروش می‌تواند با تیم محصول همکاری کند تا قیمت‌های صحیح و متناسب تعیین شوند؛ یا ارتباط بین تیم‌های مارکتینگ و فروش، کارشناس فروش را قادر می سازد تا یک گفتگوی آگاهانه و متناسب با مشتریان احتمالی داشته باشد.
 
مدیریت تماس پیشرفته
تمام تماس‌ها، سوالات و مذاکرات با مشتریان ثبت شده و برای کل تیم با یک سیستم مدیریت تماس متمرکز قابل دسترسی است. این به تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری کمک می‌کند تا در پیگیری فرایند پایپ لاین، پیشرفت بیشتری داشته باشند. این هدف CRM یکی از اصلی ترین وظایف این سیستم است.
 
محصولات و خدمات غنی شده
یک CRM خوب، اطلاعات را از منابع متنوع در سراسر کسب و کار جمع آوری خواهد کرد. این به کسب و کار در درک احساس مشتریان نسبت به سازمان کمک می‌کند. به این ترتیب کسب و کار می تواند آنچه را که ارائه می‌دهد بهبود بخشد و مشکلات را در اوایل فرایند مشخص کرده و شکاف‌ها را شناسایی کند.
 
افزایشROI(نرخ برگشت سرمایه)بازاریابی
ردیابی موثر کمک می‌کند تا فعالیت‌های بازاریابی و کمپین‌ها موثرتر انجام شوند. پیگیری کمپین‌ها، بینش‌های عملی را در مورد نوع بازاریابی مناسب برای هر مشتری فراهم می‌کند. به این ترتیب بازاریابان فعالیت‌های خود را با نرخ بازدهی بالاتری انجام خواهند داد.
 
افزایش رضایت مشتری
داشتن یک دیدگاه از تعاملات مشتری تا به امروز که به راحتی هم قابل دسترس است، پیش بینی مسائل و حل و فصل شکایات را آسان تر می‌کند. این باعث ایجاد تجربه مثبت برای مشتریانی می‌شود که دیگر نیازی نیست هر بار مجددا مشکل خود را توضیح دهند. در واقع تعریف CRM با رضایت مشتری گره خورده است.
 
معیار های فروش بهبود یافته
داده‌های CRM و سیستم‌های گزارش دهی اطلاعات دقیق برای سنجش اثربخشی تبدیل مشتری در نقاط مختلف پایپ لاین ارائه می‌دهند.
 
 
 
نظرات
نام :
ایمیل :
کشور
شهر :
متن :