اخبار ایران

آغاز فراخوان

مجید ارغنده پور دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، روز نهم اسفند را به عنوان روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تقویم رسمی کشور ثبت و از سال 1380 تاکنون طی 19 دوره، بنگاههای اقتصادی برگزیده در حوزه رعایت حقوق مصرف کننده را طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد نظام و مدیران بنگاههای اقتصادی، به جامعه معرفی و با اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از آن ها تقدیر بعمل آورده است.

1399/07/27 14:23*آرشیو*

گارانتی یا همان خدمات پس از فروش امروزه به یکی از بخش های تبلیغاتی کارخانه ها تبدیل شده است. این خدمات در بخش خودرو نیز به یکی از مهم ترین وجوه تمایز خودروسازان بدل شده است.

1399/07/28 16:50*آرشیو*

مدیر خدمات پس از فروش هیوندای در ایران خبر داد:

خدمات پس از فروش استاندارد برای دارندگان خودروهای هیوندای در سراسر کشور از سوی شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL) ارائه می شود.

1399/07/27 14:40*آرشیو*

وارانتی و گارانتی در حقیقت یک پیشنهاد از طرف فروشنده (تولیدکننده)‌ است که مشتری آن را به اختیار مورد موافقت خود قرار می‌دهد.

1399/07/28 16:53*آرشیو*

گارانتی یا همان خدمات پس از فروش امروزه به یکی از بخش های تبلیغاتی کارخانه ها تبدیل شده است. این خدمات در بخش خودرو نیز به یکی از مهم ترین وجوه تمایز خودروسازان بدل شده است.

1399/07/28 16:50*آرشیو*

عبارتست از خدمتی که پس از فروش محصول و در جهت کسب رضایت مشتری و اطمینان مشتری از تولید کننده ارائه می شود.

1399/07/28 16:46*آرشیو*

مدیر خدمات پس از فروش هیوندای در ایران خبر داد:

خدمات پس از فروش استاندارد برای دارندگان خودروهای هیوندای در سراسر کشور از سوی شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL) ارائه می شود.

1399/07/27 14:40*آرشیو*

مدیر فروش قطعات یدکی آمیکو اعلام کرد:

مدیر فروش قطعات یدکی آمیکو گفت: با تامین قطعات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش و توزیع هوشمندانه با توجه به نیازهای بازار آمیکو توانسته در سال جاری به رشد صد در صدی در این بخش دست پیدا کند.

1399/07/27 14:37*آرشیو*

بررسی پیامد استفاده از قطعات تقلبی در خودروها

اگرچه شرکت های خدمات پس از فروش خودروسازان به ویژه شرکت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) بارها نسبت به خطرات استفاده از قطعات تقلبی هشدار داده و اقدامات گسترده ای نیز در راستای اطلاع رسانی بابت این موضوع انجام داده اند، با این حال قطعات تقلبی همچنان جولان می دهند و به بمب هایی می مانند که هر آن امکان انفجار دارند.

1399/07/27 14:34*آرشیو*

در تیتر امشب مطرح شد؛

سیدجواد احمدی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت : کارگروه تنظیم بازار مسئول جلوگیری از افزایش قیمت ها نیست و اینکه گفته شود مسئول مهار گرانی سازمان حمایت است هم درست نیست.

1399/07/27 14:24*آرشیو*

آغاز فراخوان

مجید ارغنده پور دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، روز نهم اسفند را به عنوان روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تقویم رسمی کشور ثبت و از سال 1380 تاکنون طی 19 دوره، بنگاههای اقتصادی برگزیده در حوزه رعایت حقوق مصرف کننده را طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد نظام و مدیران بنگاههای اقتصادی، به جامعه معرفی و با اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از آن ها تقدیر بعمل آورده است.

1399/07/27 14:23*آرشیو*

شرکت های همکار و مشتریان محترم می توانند از این به بعد علاوه بر شماره های قدیم شرکت از شماره 42875000 برای تماس با مرکز پشتیبانی و فروش تماس حاصل فرمایند.

1399/07/27 14:23*آرشیو*

معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

با حضور دکتر عباس تابش معاون وزیر صنعت ، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف کشور ،اعضای هیات رییسه اتاق ایران ، سیدجواد احمدی عضو هیات مدیره و معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت و مدیران دو مجموعه ،دومین جلسه برنامه ریزی با محوریت تشدید نظارت ، بازرسیها و کنترل قیمتها و بررسی و شناسایی ﻣﻮاﻧﻊ و ﻣﺸﻜﻼت مربوط به مدیریت بهینه بازار و برخوردهای تعزیراتی روز دوشنبه 21 مهرماه سال جاری برگزار شد.

1399/07/23 23:35*آرشیو*

مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان:

اسماعیل مهدی پور گفت: ظرفیت تولید مواد اولیه ماسک امروز به گونه ایست که می تواند تولید روزانه ۲۱ میلیون ماسک اعم از صنعتی، صنفی و کارگاهی را در کشور پوشش دهد.

1399/07/23 23:27*آرشیو*

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: در دومین روز از آغاز طرح پایش کالا و خدمات در سطح استان، 788 بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی در سطح استان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، صورت گرفت.

1399/07/23 23:20*آرشیو*

مدیرکل برنامه‌ریزی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد:

تهران- ایرنا- مهرداد ایزدی مدیرکل برنامه‌ریزی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به پیشرفت دستگاه‌های مختلف برای عملیاتی شدن سامانه جامع تجارت، از بخشنامه هفته گذشته معاون اول رئیس جمهور برای اتصال همه دستگاه‌ها از جمله گمرک به این سامانه خبر داد.

1399/07/23 23:17*آرشیو*

خدمات پس از فروش

در راستای مقابله با قطعات تقلبی و افزایش قطعات اصلی در بازار لوازم یدکی و قطعات خودرو، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در سال جهش تولید، رکورد فروش خود را در شهریور ماه، پشت سر گذاشت.

1399/07/19 07:03*آرشیو*

استخدام در خدمات

شرکت خدمات پس از فروش سام سرویس جهت تکمیل کادر خود در استان البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

1399/07/19 06:59*آرشیو*

تصاحب یازدهمین کاپ قهرمانی

ارائه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، سالهاست که به عهده شرکت زیر مجموعه آن یعنی «ایساکو» است. شرکتی که طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، باز هم توانسته از رقبای سرسخت خود پیشی بگیرد و رتبه نخست را درخدمات پس از فروش حوزه صنعت خودرو به خود اختصاص دهد.

1399/07/19 06:57*آرشیو*

خدمات پس از فروش که شرکت‌ها می‌توانند از طریق آن بازار فروش و میزان درآمد خود را بهبود بخشند، در ایران چندان به آن توجه نمی‌شود و شرایط برای مشتریان به گونه‌ای رقم می‌خورد که هزینه بسیاری باید در دوره تعمیر بپردازند.

1397/06/31 12:59*آرشیو*

دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو از برنامه‌ریزی برای بازنگری در دستورالعمل "شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو" خبر داد.

1397/06/31 12:26*آرشیو*

دنیای اقتصاد : نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش عرضه‌کنندگان خودروی کشور در سال ۹۶ اعلام شد و این در شرایطی است که خدمات موردنظر در مقایسه با سال ۹۵ روندی رو به رشد داشته است. طبق گزارش منتشره از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، امتیاز شاخص وضع خدمات پس از فروش خودرو در کشور طی سال گذشته، عددی معادل ۲/ ۶۸ بوده که نسبت به سال ۹۵، افزایش ۸/ ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

1397/06/31 12:23*آرشیو*

اقتصاد نیوز: وزارت صنعت، معدن و تجارت اهداف کیفی صنعت خودرو در سه حوزه کیفیت محصول، خدمات فروش و خدمات پس از فروش را برای سال جاری تعیین و جهت اجرا به خودروسازان ابلاغ کرد.

1397/06/31 12:19*آرشیو*