شرح خبر
مدیر فروش قطعات یدکی آمیکو اعلام کرد:
رشد 100 درصدی آمیکو در تامین قطعات یدکی
مدیر فروش قطعات یدکی آمیکو گفت: با تامین قطعات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش و توزیع هوشمندانه با توجه به نیازهای بازار آمیکو توانسته در سال جاری به رشد صد در صدی در این بخش دست پیدا کند.
1399/07/27 14:37*آرشیو*

  

به گزارش پرشین خودرو، سینا جلالی با اشاره به این موضوع ادامه داد: آمیکو با توجه به نیاز سنجی هایی که انجام داده است، توانسته با توزیع هوشمندانه قطعات مورد نیاز محصولات خود در شبکه خدمات پس از فروش و مشتریان بازار، رشد صد در صدی را در تامین قطعات تجربه کند.


او افزود: هر چند تحریم ها کار تامین قطعات مورد نیاز را تا اندازه زیادی سخت کرده است اما در دو سال گذشته آمیکو با توجه به همکاری با تامین کنندگان داخلی و خارجی مختلف سعی کرده قطعات با کیفیت را با توجه به نیاز بازار و شبکه خدمات پس از فروش تامین کند.

 

سینا جلالی



او همچنین با اشاره به شاخص های کیفی مورد نظر آمیکو در بخش قطعات افزود: برای این که یک قطعه ساز داخلی و یا خارجی بتواند در شبکه تامین آمیکو حضور داشته باشد، باید استانداردها و تست های آمیکو را با نتایج مثبت پشت سر بگذارد. همه قطعاتی که امروز در شبکه تامین آمیکو و خدمات پس از فروش وجود دارد، ابتدا تست های کیفی و ایمنی را در ایران و حتی خارج از کشور با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

جلالی ضمن اشاره به برنامه آمیکو در خصوص گسترش بخش فروش قطعات یدکی به مشتریان گفت: سعی داریم در ادامه اجرای پروژه گسترش شبکه فروش قطعات، سهم بازار قطعات یدکی آمیکو را افزایش دهیم به همین منظور اقدام به تجهیز و راه اندازی انباری جدید مختص به خدمات پس از فروش نموده تا از نظر سرعت خدمات دهی و میزان پوشش دهی نیاز مشتریان یک قدم دیگر رو به جلو برداریم همچنین با توجه به استراتژی های شرکت مبنی بر توسعه هر چه بیشتر خدمات پس از فروش چند پروژه دیگر در این راستا در حال بررسی و اجرا میباشند که متعاقبا در مورد آنها اطلاع رسانی خواهیم کرد.

او در پایان تصریح کرد: قیمت قطعات یدکی آمیکو در بازار کاملا رقابت پذیر بوده و با توجه به کیفیت مناسب و گارانتی در نظر گرفته شده بهترین انتخاب برای مشتریان خواهد بود و به مشتریان توصیه میشود با توجه به وجود قطعات تقلبی و غیر استاندارد در بازار خرید خود را تنها از شبکه مجاز نمایندگی های آمیکو انجام دهند؛ از این رو در جهت افزایش رضایت مشتریان محصولات آمیکو، در آینده شبکه فروش قطعات را گسترش خواهیم داد تا مشتریان بتوانند از قطعات با کیفیت و اورجینال با قیمت مناسب استفاده کنند.

شرکت آمیکو با مشارکت نمایندگی 2202-مکری (نمایندگی فعال خود در غرب کشور-کرمانشاه) با هدف ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان در نمایشگاه خودرو و قطعات کرمانشاه شرکت کرد.

 

نظرات
نام :
ایمیل :
کشور
شهر :
متن :