پشتیبانی آنلاین از طریق سیستم تیکتینگ در ایام نوروز
4 روشی که یک ERP به بهبود خدمات مشتری و عملیات تجاری کمک می کند
4 روش ERP که می تواند به بخش فروش شما کمک کند
چگونه یک استراتژی CRM ایجاد کنیم و چرا در سال 1404 به آن نیاز دارید؟
10 استراتژی برای جذب مشتریان
9 نکته خدمات پس از فروش برای راضی نگه داشتن مشتریان جدید
انتقال سرور های های دیتاسنتر لایزر به دیتاسنتر های جدید
شاخص عملکرد یا KPI چیست؟
از بررسی روند تهیه گزارش جامع بازار CRMتا توسعه بازار CRM
اتصال شبکههای خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش
کاهش 31 درصدی شکایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا
مجوز شرکتهای متخلف گارانتی موبایل لغو می شود
با توجه به تعطیلی ساختمان اداری الماس کریم خان تا 9 فروردین تمامی پشتیبانی ها از طریق سامانه تیکتیگ یا شماره آنلاین 09211431272 می باشد.
مدیریت ERP و CRM در سازمان ها
سیستمهای ERP به کسبوکارهای دارای دارایی خاص در صنایع مختلف، تولید و فناوری کمک میکنند، فرآیندهای خود را مدیریت میکنند و کارایی را بهبود میبخشند.
پیاده سازی سیستم های ERP
همه ما به خوبی می دانیم که ERP مجموعه ای از ارزش ها را به مدیران شرکت ارائه می دهد، با این حال، در بخش جلویی زنجیره ارزش، بخش فروش در موقعیت منحصر به فردی برای بهره مندی از مزایای سیستم قرار دارد. این در درجه اول به دلیل موقعیت بخش به عنوان بیرونی ترین عنصر در فرآیند تراکنش است. هرچه بخش فروش در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد، کل شرکت در طول زمان عملکرد بهتری را در قیمت پایین خواهد داشت.
مدیریت فروش و بازاریابی فروش
بیاموزید که چگونه استراتژی CRM فروش خود را با بهترین شیوه هایی که بیشترین استفاده را از نرم افزار فروش CRM خود می برد، ارتقا دهید. سرمایه گذاری در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گامی عالی به سوی یک کسب و کار با مدیریت خوب است. اما یک CRM فقط به همان اندازه مفید است که شما می سازید. بدون یک استراتژی فروش عالی، حتی بهترین نرم افزار CRM نیز می تواند بسیار مفید باشد.
مدیریت خدمات پس از فروش و امور مشتریان
خدمات پس از فروش پشتیبانی ارائه شده, به مشتریان پس از خرید است. بیاموزید که چگونه این فعالیت های پس از فروش می توانند ارزش طول عمر مشتری را افزایش دهند. #CRM , #aftersales
مدیریت خدمات پس از فروش
فروش از یک مشتری جدید بخشی از افزایش درآمد است، اما این تمام ماجرا نیست. برای گسترش کسب و کار خود، باید مشتریان را به خریداران مکرر تبدیل کنید.
خبر مهم
با توجه به تعطیلی دیتاسنتر لایزر و خارج شدن سرویس ها به مشتریان بر روی پرتال های ORG و NET شرکت امگا در حال انتقال آن ها به سایر دیتا سنتر ها می باشد و امکان وجود کندی یا قطعی مقطعی خواهد شد.
شاخص عملکرد (انگلیسی: Performance indicator) یا شاخص کلیدی عملکرد، پارامتری قابل اندازهگیری برای عملکرد است، که به سازمانها کمک میکند تا فرایند دستیابی به اهداف سازمانی را تعریف و اندازهگیری کنند.
گزارشی از آخرین جلسه کمیسیون CRM نصر تهران
جلسه اخیر کمیسیون CRM سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران با حضور اعضای اصلی، مهمانان متخصص در حوزه بازار و گزارشهای بازارمحور، و دیگر فعالان صنعت برگزار شد. در این نشست که با استقبال گسترده اعضا همراه بودبر نقش کلیدی این کمیسیون در توسعه و توانمندسازی بازار CRM تاکید شد.
مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت اعلام کرد
مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به اینکه هرچند کمی با تاخیر اما دو خودروساز بزرگ هم به این سامانه پیوستند، تاکید کرد که با ورود شرکتهای خودرویی به این سامانه، در حقیقت شناسه خدمات پس از فروش را برای تولید یا واردات خود تشکیل دادهاند که گامی مثبت در جهت شفافیتِ ارائه بهتر خدمات به مصرفکنندگان است.
مدیرعامل سایپا یدک از کاهش 31 درصدی تعداد شکایت مشتریان از خدمات پس از فروش در پنج ماه سال نسبت به مدت مشابه گذشته خبر داد.
مدیرکل دفتر خدمات فنی وزارت صمت اعلام کرد: عملکرد نامناسب شرکتهای گارانتی موبایل، موجب لغو مجوز آنها می شود.
رتبه بندی واردکنندگان موبایل بر اساس خدمات پس از فروش موبایل
معاون وزیر صمت از رتبه بندی واردکنندگان موبایل بر اساس خدمات پس از فروش موبایل خبر داد.
معاون سابق وزیر صمت:
خدمات پس از فروش و انتقال فناوری قربانی عجله در واردات خودرو شد
معاون سابق وزیر صمت با اشاره به نادیده گرفتن خدمات پس از فروش و انتقال فناوری در واردات خودرو گفت: متاسفانه گاهی اوقات به دلیل عجله سیاست گذار برای واردات خودرو، از این قاعده غفلت می شود.
ایام نوروز
نحوه پاسخگویی روزهای تعطیل رسمی
فعال سازی خط مجدد تلفن امگا نرم افزار شفق
تغییر آدرس شرکت امگا نرم افزار شفق
راه اندازی سامانه مودیان در نرم افزار امگا
سامانه مودیان
پیام پارسا اس ام اس(قاصدک) به کاربران
عدم ارسال پیام کوتاه از تمامی پیش شماره ها
به دستور سازمان تنظیم مقررات تا اطلاع ثانوی ارسال از تمام پیش شماره های پیام کوتاه مقدور نمی باشد
راهنمای کامل خرید لپ تاپ های استوک و دست دوم
راهنمای خرید لپ تاپ استوک موضوعی است که این روزها افراد زیادی می خواهند در مورد آن بدانند. شرایط حاکم بر اقتصاد و درآمد همه خانواده ها بر کسی پوشیده نیست. از طرفی دیگر تحصیل و کار همه ما به داشتن یک کامپیوتر در خانه وابسته شده است. این شرایط اقتصادی و این نیاز، دلیلی بر این شده است که برخی افراد به خرید لپ تاپ های کار کرده روی آورند.
پیکسل واچ گوگل معرفی شد
4 ویژگی که باعث شد آیفون از اندروید عقب بماند