عناوين خبري

شرکت امگا نرم افزار شفق

با توجه به شرایط به وجود آمده در زمان فعلی برای بیماری کرونا ، و حفظ شرایط سلامت همکاران و مشتریان شرکت ، تا زمان اعلام وضعیت سلامت، این شرکت در روزهای پنجشنبه به صورت دورکار خواهد بود و مشتریان محترم می توانند با استفاده از سیستم تیکت با همکاران شرکت نرم افزار امگا در ارتباط باشند.

1399/09/06 11:27*آرشیو*

گارانتی یا همان خدمات پس از فروش امروزه به یکی از بخش های تبلیغاتی کارخانه ها تبدیل شده است. این خدمات در بخش خودرو نیز به یکی از مهم ترین وجوه تمایز خودروسازان بدل شده است.

1399/07/28 16:50*آرشیو*

مدیر خدمات پس از فروش هیوندای در ایران خبر داد:

خدمات پس از فروش استاندارد برای دارندگان خودروهای هیوندای در سراسر کشور از سوی شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL) ارائه می شود.

1399/07/27 14:40*آرشیو*

ITIL

چارچوب ITIL مجموعه ای از بهروشهای (Best Practice) مرتبط با مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) است. مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به چرخه ای اطلاق میشود که از شناسایی نیاز مشتری آغاز شده و تا مرتفع ساختن آن نیاز در قالب ارائه خدمات فناوری اطلاعات ادامه دارد.

1399/11/04 15:25*آرشیو*

خدمات پس از فروش

اولین محصول را واحد فروش می فروشد و محصولات بعدی را خدمات پس از فروش

1399/10/18 12:44*آرشیو*

فضای ابری یا فضای ذخیره سازی آنلاین

در واقع استفاده نرم افزارهای تحت وب و یا اندروید در صورتی که سرور در چندین نقطه متمرکز شده و با یکدیگر ارتباط داشته باشند و کاربران شرکت ها، سازمان ها و فروشگاه های مختلف با تهیه و شارژ مدت دار حساب خود (اجاره لایسنس نرم افزار) و با استفاده از مرورگر اینترنت و یا نرم افزار تحت اندروید خود متصل به سرور از طریق وب سرویس و API شوند، در حال دریافت سرویس و خدمات ارزش افزوده ای با نام خدمات ابری هستند.

1399/10/15 14:26*آرشیو*

شرکت امگا نرم افزار شفق

با توجه به شرایط به وجود آمده در زمان فعلی برای بیماری کرونا ، و حفظ شرایط سلامت همکاران و مشتریان شرکت ، تا زمان اعلام وضعیت سلامت، این شرکت در روزهای پنجشنبه به صورت دورکار خواهد بود و مشتریان محترم می توانند با استفاده از سیستم تیکت با همکاران شرکت نرم افزار امگا در ارتباط باشند.

1399/09/06 11:27*آرشیو*

وارانتی و گارانتی در حقیقت یک پیشنهاد از طرف فروشنده (تولیدکننده)‌ است که مشتری آن را به اختیار مورد موافقت خود قرار می‌دهد.

1399/07/28 16:53*آرشیو*

گارانتی یا همان خدمات پس از فروش امروزه به یکی از بخش های تبلیغاتی کارخانه ها تبدیل شده است. این خدمات در بخش خودرو نیز به یکی از مهم ترین وجوه تمایز خودروسازان بدل شده است.

1399/07/28 16:50*آرشیو*

عبارتست از خدمتی که پس از فروش محصول و در جهت کسب رضایت مشتری و اطمینان مشتری از تولید کننده ارائه می شود.

1399/07/28 16:46*آرشیو*

اکثر مردم قرارهای‌ خود را با جملاتی مانند در تماس باشیم، دوباره قرار بگذاریم یا هفته دیگر با من تماس بگیرید، تمام می‌کنند. یک فروشنده خوب هم باید از این روش استفاده کند. بازاریابان هیچ‌وقت نباید فقط کالا و خدمات را بفروشند و برای خریدار آرزوی یک روز خوب را داشته باشند. چرا؟ به این دلیل که امروزه بهترین بازاریابان کسانی هستند که فقط نمی‌فروشند بلکه با مشتری ارتباط برقرار می‌کنند و سعی بر ساخت یک ارتباط پایدار و بلندمدت دارند.

1399/07/28 16:43*آرشیو*

خدمات به مشتری همان‌طور که از اسمش پیداست به معنای ارائه خدمات به مشتریان است. هر سازمانی با توجه به نوع محصول و خدماتی که ارائه می‌دهد و مهم‌تر از آن روش مدیریتی که اتخاذ می‌کند، تعریف متفاوتی از خدمات مشتریان دارد. پس برای ارائه خدمات باکیفیت ابتدا باید تعریفی از آن داشته باشیم.

1399/07/28 16:36*آرشیو*

خدمات پس از فروش (After-sales) طبق نظریه Brian Cohen عبارتست تعهدی که شرکت ها برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان برای پشتیبانی برای یک دوره زمانی خاص از دید کسب و کار ارائه می کنند. این تعریف می تواند یک تعریف کاملی باشد. اما تعریف این خدمات از نظر آقای “نادر وهاب آقایی” عبارت است از «ابزار بازاریابی که برای وفادارسازی مشتریان خود با استفاده از شناخت و برآورده کردن نیازهای مشتریان می باشد.

1399/07/28 16:34*آرشیو*

در این مقاله درباره اهمیت خدمات پس از فروش و تاثیر آن بر فروش کسب و کارها می پردازیم و تمامی انواع روش های کلی خدمات پس از فروش را برسی خواهیم کرد زیرا اهمیت خدمات پس از فروش به حدی شده است که به طور مثال یک شرکت طراحی سایت که در زمینه طراحی سایت حرفه ای فعالیت می کند اگر به مشتریان خود این اعتماد را ندهد که بعد از طراحی سایت پشیبانی کامل و جامعی را ارائه می دهد به هیچ عنوان مشتری نخواهد داشت.

1399/07/28 16:30*آرشیو*

بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد.صنعت کوچک و خدمات بزرگ می شود .مدیران موٌسسات تولیدی و خدماتی در کلیه بخش های دولتی تعاونی و خصوصی به تدریج پی می برند که تنها کیفیت محصول نمی تواند موجب تمایز آن ها از دیگران شود بلکه باید کانون توجه را از بازار گرایی به مشتری گرایی تغییر داد.

1399/07/28 16:30*آرشیو*

مدیریت خدمات پس از فروش در سالهای اخیر به دلیل افزایش چشمگیر تجارت الکترونیک، خرده فروشان شاهد افزایش چشمگیر فروش در سراسر کسب و کار و سازمان خود بوده

1399/07/28 16:29*آرشیو*

از این 5 راه ساده یاد بگیرید که چگونه پروسه خدمات پس از فروش خود را بهبود بخشید.

1399/07/28 16:22*آرشیو*

مدیر خدمات پس از فروش هیوندای در ایران خبر داد:

خدمات پس از فروش استاندارد برای دارندگان خودروهای هیوندای در سراسر کشور از سوی شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL) ارائه می شود.

1399/07/27 14:40*آرشیو*

مدیر فروش قطعات یدکی آمیکو اعلام کرد:

مدیر فروش قطعات یدکی آمیکو گفت: با تامین قطعات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش و توزیع هوشمندانه با توجه به نیازهای بازار آمیکو توانسته در سال جاری به رشد صد در صدی در این بخش دست پیدا کند.

1399/07/27 14:37*آرشیو*

بررسی پیامد استفاده از قطعات تقلبی در خودروها

اگرچه شرکت های خدمات پس از فروش خودروسازان به ویژه شرکت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) بارها نسبت به خطرات استفاده از قطعات تقلبی هشدار داده و اقدامات گسترده ای نیز در راستای اطلاع رسانی بابت این موضوع انجام داده اند، با این حال قطعات تقلبی همچنان جولان می دهند و به بمب هایی می مانند که هر آن امکان انفجار دارند.

1399/07/27 14:34*آرشیو*

در تیتر امشب مطرح شد؛

سیدجواد احمدی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت : کارگروه تنظیم بازار مسئول جلوگیری از افزایش قیمت ها نیست و اینکه گفته شود مسئول مهار گرانی سازمان حمایت است هم درست نیست.

1399/07/27 14:24*آرشیو*

آغاز فراخوان

مجید ارغنده پور دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، روز نهم اسفند را به عنوان روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تقویم رسمی کشور ثبت و از سال 1380 تاکنون طی 19 دوره، بنگاههای اقتصادی برگزیده در حوزه رعایت حقوق مصرف کننده را طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد نظام و مدیران بنگاههای اقتصادی، به جامعه معرفی و با اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از آن ها تقدیر بعمل آورده است.

1399/07/27 14:23*آرشیو*

شرکت های همکار و مشتریان محترم می توانند از این به بعد علاوه بر شماره های قدیم شرکت از شماره 42875000 برای تماس با مرکز پشتیبانی و فروش تماس حاصل فرمایند.

1399/07/27 14:23*آرشیو*