عناوين خبري

نرم افزار خدمات پس از فروش ، رضایت مشتری ، نظرسنجی ، رضایت مشتری (شکایات)و..

انبارداری و ورود و خروج کالا پشتیبانی از سیستم های بارکد و RFID تدارکات مدیریت سفارشات و پیگیری سفارشات مدیریت داغی محصولات مدیریت تامین و..

هر سیستم مکانیزه نیازمند یک سیستم دبیرخانه جهت بایگانی اطلاعات جهت بازخوانی سریع و پیگیری موارد اعلامی است. از همان لحظه که یک شرکت به عنوان عضوی در جامعه حقوقی شروع به فعالیت می نماید احساس به ثبت و بایگانی و نگهداری از نامه ها دستورات اعلامات و ... از اهمیت به سزایی برخوردارد.

سیستم امگا به عنوان یک سیستم یکپارچه نرم افزاری باید قابلیت انعطاف بر اساس حجم فعالیت و فرآیند های پیاده سازی شده در سیستم را دارا باشد تا بتواند پاسخ گوی تمام نیازهای سازمان باشد.

مدیران مالی با علم بر مدیریت وجوه نقد و سرمایه در گردش برای مواجه با شرایط گوناگون و بهره وری از شرایط ویژه و تخفیفات، استفاده از موقعیت های احتمالی اهمیت کنترل و پیگیری این موارد را نمایان می سازد، از این رو در یک نرم افزار ERP که وظیفه مدیریت تمامی دپارتمان های یک سازمان را دارد انتظار می رود در بخش مالی همراهی مستحکم برای مدیران ارزشمند مالی باشند و ایشان را در پیمایش مسیر همراهی نمایند، از این رو امگا نرم افزار شفق تلاش نموده تا وظیفه خود را در این بخش ارزشمند تلقی نماید.

تمامی تلاش ها و برنامه ریزی ها و پیاده سازی فرایندهای سیستمی بصورت عمده در جهت کسب سود می باشد در واقع تمامی سیستم ها دپارتمان ها و بخش ها سازماندهی می گردند تا به این هدف دست یابند بنابراین جمع آوری اطلاعات مالي منسجم و به ‌هنگام را مي‌توان يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي سازمان‌ها و موسسات اقتصادي به حساب آورد. چرا که باز خورد این اطلاعات نماینگر مجموعه‌ي عمليات سازمان‌ها و موسسات ياد ‌شده در قالب مقادير مالي است و زمينه‌هاي لازم براي كنترل و برنامه‌ريزي‌هاي مديريت را مهيا مي‌ نماید.

نرم افزار خدمات پی از فروش تحت وب امگا شامل راهکارهای ثبت سرویس مشتریان دفتر مرکزی ، ثبت سرویس شعب ، ثبت سرویس نمایندگان ، ارسال سرویس به شعب و نماینده ، مرکز تماس مشتریان (CRM)، نظر سنجی مشتریان ، روابط عمومی مشتریان ، شکایات ، پیگیری سرویس و شکایات ، پیگیری سریال های گارانتی و.. می باشد

نرم افزار خدمات پس از فروش و گارانتی امگا

با توجه به توسعه شرکت ها و بزرگ شدن صنعت در زمینه های مختلف و نزدیک شدن تکنولوژی ها به یکدیگر امروزه آن چیزی که شرکت ها را از هم متمایز می نماید نوع سرویس و خدمات پاسخگو به مشتریان است، امروزه شرکت ها برای توسعه فروش خود نیاز به ابزاری دارند که با آن بتوانند مشتریان خود را راضی نگاه دارند، بهترین ابزار برای رضایت مندی مشتریان نرم افزارهای پاسخگو می باشد، نرم افزار هایی که بتوانند تمامی درخواست های مشتریان را پاسخگو باشند.

فروش اینترنتی امروزه به یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان مشاغل تبدیل‌شده است. همه کسب‌وکارها تمام تلاش خود را در راستای فروش بیشتر محصولات و خدمات خود به کار می‌گیرند. صاحبان مشاغل مختلف تا چندی پیش گوش‌به‌زنگ اخبار و اطلاعات حوزه کسب‌وکار خود بودند و کاملاً رقبای خود و بازار را رصد می‌کردند

تعریف رضایت مشتری

رضایت مشتری، (به انگلیسی: Customer satisfaction) اصطلاحی در بازاریابی می‌باشد و عبارتست از احساس و نگرش مشتری نسبت به محصول یا خدمتی که از آن استفاده کرده است. رضایت مشتری واکنشی است، که در رفتار بلندمدت مشتری توسط شرکت بررسی می‌گردد و به‌عنوان ابزار مهمی در فعالیت بازاریابی در نظر گرفته می‌شود، که فعالیت خود را بر ارتباط با مشتری مدیریت می‌نماید.

تکنولوژی به روز موقعیت جغرافیایی یکی از امکانات جدید سیستم های اطلاعاتی می باشد که هر روز دامنه آن در حال گسترش می باشد

برخی از سازمان ها مانند بانک ها و یا شرکت های آسانسور برای تداوم خط بقای محصولات شان نیاز به سرویس های دوره ای دارندو این سرویس ها باید به موقع و در زمان معین انجام شوند. پس زمان بندی و نوع سرویس در این سازمان ها بسیار مهم می باشد.

با قدم گذاری به عصر فناوری و ظهور سیستم های پیچیده خبر پراکنی، اطلاع رسانی صحیح و شفاف از اهمیت بالایی برخوردار گردید. انسان امروزی به دنبال به دست آوردن اطلاعات مورد نیازش از منابع مورد اعتماد در کوتاه ترین زمان ممکن است.

سیستم اطلاعات بازاریابی یا (Marketing Information System (MIS، به جمع آوری سیستماتیک، تجزیه و تحلیل، تفسیر، ذخیره و انتشار اطلاعات بازار از منابع داخلی و خارجی برای بازاریاب ها به صورت منظم و مستمر اشاره دارد.

یك پروژه مجموعه‌ای از فعالیتهاست كه برای دستیابی به منظور یا هدف خاصی انجام می‌گیرد . پروژه‌ ها شامل فعالیتهایی هستند كه باید در تاریخهای معین ، با هزینه‌هایی معین و كیفیت تعیین‌شده‌ای به انجام رسند ؛ لازمه موفقیت هر پروژه ، دستیابی توام به هر سه عامل زمان ، هزینه و كیفیت معین است و خارج شدن هر یك از سه عامل مذكور از حدود تعیین شده ، می‌تواند به انجام پروژه‌ای ناموفق و غیراقتصادی منجر شود.

در حال حاضر شرکت ها از استراتژی های بازاریابی مختلفی استفاده می کنند تا مشتریان جدیدی را جذب کنند و از آن مهم تر وفاداری مشتریان فعلی خود را افزایش دهند. برنامه های CRM ، ایجاد اتوماسیون بازاریابی و… همه در راستای حفظ مشتریان موجود طراحی شده اند. یکی از ایده هایی که در این زمینه مطرح شده و مورد استفاده قرار می گیرد، تشکیل باشگاه مشتریان است.

سرویس تیکتینگ برای سرویس بهتر به مشتریان و طرف حساب های شرکت

نظر سنجی نوعی روش تحقیق پیمایشی است که در آن دیدگاه گروهی از افراد در مورد یک موضوع مورد مطالعه قرار می‌گیرد. برای این کار، تعدادی پرسش محدود درباره موضوع مورد نظر تهیه می‌شود و نظر نمونه‌ای از جامعه درباره آن‌ها پرسیده می‌شود.

استفاده از تلفن همراه در میان تمامی اقشار جامعه و در تمامی گرو‌های سنتی بالاتر از 12 سال از گستردگی جامعه مخاطبان در ارتباط با تکنولوژی ارسال و دریافت پیامک خبر می‌دهد. سونامی استفاده از تلفن همراه به نوعی بوده است که امروزه دسترسی به تمامی گرو‌ه‌های مخاطبین و در هر زمان و در هر مکان به راحتی و با بیشترین سرعت موجود امکان‌پذیر است، ویژگی‌ای که در مواردی حتی رسانه‌هایی چون تلویزیون و یا اینترنت در مقایسه یا آن بسیار عقب‌تر هستند.

راهکارهای تحت وب

نرم افزارهای تحت وب، نرم افزارهایی هستند که بر روی بستر اینترنت یا اینترانت عرضه می شوند، به عبارت دیگر نرم افزارهای تحت وب بر روی یک شبکه اطلاعاتی اجرا می شوند.

تعریف خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش تعریف کلاسیک خدمات پس از فروش عبارت است ارائه خدمات، پشتیبانی و قطعات یدکی بعد از انجام یک فروش اولیه است. این خدمات در ارائه ماشین آلات پیچیده مانند وسایل نقلیه موتوری اغلب به تعمیر و نگهداری منظم را شامل می شود. اگر بخواهیم از این تعریف استفاده کنیم آنوقت این تعریف فقط برای محصولاتی که دارای بعد فیزیکی هستند کاربرد خواهد داشت آنگاه برای فعالیتهای خدماتی این تعریف کاربرد نخواهد داشت.

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری (به انگلیسی: CRM - Customer Relationship Management) به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می‌کند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمان‌های مختلف را بیان می‌کند.[۱]