شرح خبر
آلودگی هوا
آلودگی هوا شدت گرفت / فردا و پس‌فردا تهران تعطیل است؟
پدیده گرد و غبار فردا و پس‌فردا همچنان در کشور ادامه دارد. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا می‌گوید: در مناطق غربی و جنوب غربی کشور با همین شدتی که امروز شاهد هستیم، گرد و غبار ادامه دارد. اما در تهران و البرز از شدت گرد و خاک کمتر می‌شود.
1401/03/03 18:13*آرشیو*


به گزارش تجارت‌نیوز، خوزستان، ایلام، کرمانشاه و تهران از جمله استان‌هایی هستند که در روزهای اخیر و امروز با گرد و غبار شدید مواجه بودند. اما آنطور که رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تا آخر هفته این وضعیت همچنان ادامه دارد.

ده‌ها شهر امروز و دیروز با آلودگی هوا درگیر بودند و هستند. امروز نیز مدارس استان تهران و البرز و مدارس و دانشگاه‌ها و ادارات استان‌های خوزستان، ایلام، کردستان، همدان و کرمانشاه به‌دلیل افزایش گردوخاک تعطیل شد.

شدت آلودگی هوا در برخی از شهرها شعاع دید را تا ۵۰ درصد نیز کاهش داده است. تهران هم امروز در وضعیت قرمز و خطرناک قرار گرفت. شاخص آلودگی هوا در تهران تا لحظه انتشار این گزارش، ۳۸۳ است. اما این وضعیت تا چه زمانی ادامه دارد؟

گرد و غبار در کشور تا آخر هفته ادامه دارد
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا به تجارت‌نیوز می‌گوید: «در حال حاضر وضعیت گرد و غبار در استان‌های مختلف، متفاوت است. اگر ایران را از وسط دو بخش در نظر بگیریم، نیمه غربی آن به طور کامل درگیر پدیده گرد و غبار هستند.»

صادق ضیاییان درباره وضعیت آلودگی هوا برای روزهای آینده گفت: «پدیده گرد و غبار فردا و پس‌فردا همچنان در کشور ادامه دارد. در مناطق غربی و جنوب غربی کشور با همین شدتی که امروز شاهد هستیم، گرد و غبار ادامه دارد. از جمله استان‌هایی که فردا درگیر هستند، می‌توان به خوزستان و ایلام اشاره کرد.»



 

نظرات
نام :
ایمیل :
کشور
شهر :
متن :