نرم افزار امگا سیستم هم‌سو با فناوری‌های روز دنیا

عناوين خبري
فضای ابری یا فضای ذخیره سازی آنلاین

نرم افزار امگا سیستم هم‌سو با فناوری‌های روز دنیا

در واقع استفاده نرم افزارهای تحت وب و یا اندروید در صورتی که سرور در چندین نقطه متمرکز شده و با یکدیگر ارتباط داشته باشند و کاربران شرکت ها، سازمان ها و فروشگاه های مختلف با تهیه و شارژ مدت دار حساب خود (اجاره لایسنس نرم افزار) و با استفاده از مرورگر اینترنت و یا نرم افزار تحت اندروید خود متصل به سرور از طریق وب سرویس و API شوند، در حال دریافت سرویس و خدمات ارزش افزوده ای با نام خدمات ابری هستند.

در این گونه خدمات، مشتریان هزینه های گزافی همچون هزینه های نگهداری سرور را نمی پردازند و امنیت اطلاعات را به شرکت ارائه دهنده خدمات می سپارند. این سرویس ها بسیار ارزان بوده و قابلیت استفاده در هر زمان و مکان را دارا هستند.

   در نسخه ابری شما به جای خرید مستقیم نرم افزار تحت وب و نصب آن بر روی سرور خود اجازه استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی سرور ارائه دهنده خدمات ابری را به همراه خدمات پشتیبانی – خدمات نگهداری سرور – اینترنت مصرفی روی سرور خریداری میکنید.

امگا نرم افزار شفق، راهکارهای نرم‌افزاری خود را با فناوری رایانش ابری عرضه کرده است. این نرم‌افزار مجموعه‌ای از نرم افزارهای حسابداری و مالی، فروش، پخش، خرده‌ فروشی، منابع انسانی، مدیریت تولید، حسابداری مدیریت، انبار تدارکات و هوشمندی تجاری ابری برخوردار است.

با به‌کارگیری نرم افزار امگا ابری شما بی‌نیاز از خرید سرور و سخت‌افزار، از طریق اینترنت و در بستری امن، به سرورهای امگا وصل می‌شوید. در این حالت نیاز نیست امتیاز نرم‌افزار را خریداری کنید. کافی است هزینه‌ی اشتراک را متناسب با نیاز سازمان‌تان بپردازید و از یک راهکار نرم‌افزاری قدرتمند بهره‌مند شوید. افزون‌ بر این، با بالاترین استانداردهای امنیتی، از امنیت داده‌های سازمان‌تان اطمینان داشته باشید.

امگا در فضای ذخیره سازی ابری به کاربران این امکان را می دهد تا به اطلاعاتشان در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشند، حتی اگر در هنگام کار با آن ها سیستم شان به هم بریزد و یا خراب شود. در سال های اخیر این فضا ثابت کرده است که برای صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، فضای بسیار مفیدی را برای آنها فراهم می کند.

از مزیت های امگا در فضای ابری به موارد ذیل میتوان اشاره کرد:

  1. کاهش هزینه ها

خرید کامپیوترهای به روز، هارد دیسک هایی با حجم بالا، سرورهای گران قیمت، استخدام نیروی متخصص و… برای ذخیره سازی و اشتراک فایل ها و برنامه ها با ظهور فضای ابری تحت الشعاع قرار گرفته‌اند. کاهش هزینه ها، به هر شکلی، همیشه سود بزرگی برای مشاغل مخصوصاً مشاغل کوچک و متوسط داشته است و این امر از رسالت های امگا در فضای ابری می باشد.

  1. صرفه جویی در زمان

صاحبان مشاغل و حتی یک کاربر خانگی به لطف اشتراک گذاری فایل ها از طریق فضای ذخیره سازی ابری، می توانند زمان زیادی را صرفه جویی کنند. در حال حاضر دیگر نیازی به ذخیره فایل ها در یک دستگاه، انتقال آن به دستگاهی دیگر و قرار دادن آن دستگاه در رایانه برای دسترسی به فایل ها نیست؛ تنها با چند کلیک ساده فایل ها در فضای ابری آپلود شده و به راحتی قابل انتقال هستند.

  1. دسترسی بهتر و آسانتر به فایل ها

گردش و انتقال  فایل‌ها در فضای ذخیره سازی ابری بسیار آسان تر از فضای آفلاین است. در اصل، زمانیکه کاربری برای ذخیره سازی فایل‌ها و اطلاعات خود از یک سرور ابری استفاده می کند، می تواند فایل های خود را با کاربرانی که از همان سرور ابری استفاده می کنند، به اشتراک بگذارد. این بدان معناست که، نه تنها فایل ها و داده ها به راحتی قابل اشتراک گذاری هستند، بلکه به راحتی توسط هر کاربری در همان شبکه ابری قابل دسترسی است. البته بحث امنیتی فضای ذخیره سازی ابری، مزیت دیگری است که به آن اشاره خواهد شد.

  1. بازیابی فایلهای ازدست رفته

یکی از مشکلات جدی فضاهای ذخیره سازی آفلاین مانند استفاده از هارد دیسک ها، خطر از دست رفتن اطلاعات به هر دلیلی مانند ضربه خوردن، ویروسی شدن، حذف شدن، دزدیده شدن و… است. به طور خلاصه ماندگاری فایل‌های شما در استفاده از سرویس‌های سنتی تضمین نمی‌شود. اگر اطلاعات شما در هارددیسک از بین برود، باید هزینه و زمان زیادی را برای بازیابی بخشی از آن متحمل شوید.اگر هارد دیسک همراه اطلاعات شما دزدیده شوند، دیگر نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و تمام این موارد از خطرات احتمالی استفاده از فضای ذخیره سازی آفلاین است.اما اگر از فضای ذخیره سازی ابری ما استفاده می کنید، هنگامی که یک پرونده خراب می‌شود یا از بین می رود، نیازی به وحشت کردن و نگرانی نیست! امگا در فضای ابری همانند سایت پشتیبان، قادر به حل چنین مشکلاتی است؛  یک زیرساخت ابری باید این قابلیت را داشته باشد که نسخه های متعددی از فایل های شما را ذخیره سازی کند بدین ترتیب ماندگاری داده‌های شما از وظایف ماست و تا همیشه تضمین می‌شود.

  1. دسترسی به فایل ها در هر مکانی ممکن است

یکی دیگر از مشکلات عمده استفاده از هارد دیسک ها، محدودیت دسترسی و انتقال فایل ها است به طوری که هارد دیسک و رایانه باید همیشه و در همه جا در دسترس‌تان باشد. دیگرلازم نیست برای اشتراک و دریافت فایل ها و داده هایتان محدود به یک دستگاه خاص باشید. تا زمانی که از نرم افزار امگا در فضای ذخیره سازی ابری استفاده می کنید، می توانید فایل های خود را در هر مکانی با هر دستگاهی (رایانه، تلفن همراه، تبلت، تلویزیون های هوشمند و…) برای دیگران ارسال یا دریافت کنید.

 

سیستم های امگا در فضای ابری

حسابداری و مالی

نرم افزار مالی و حسابداری امگا ابری (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) نسخه های تخصصی برای شرکت ها، فروشگاه ها و تولیدی ها دارد. این نرم افزار شامل امکانات بشماری از جمله انواع فاکتور، اعلام سررسید چک ها به به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارش های متنوع و ... هستند. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، این نرم افزار را به یکی از پرکاربرترین نرم افزار مالی و حسابداری تبدیل کرده است.

انبارداری

دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت  و نیازمندی های کسب و کارها است. مدیریت لحظه ای بر روی کالاهای موجود در انبار ها باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان می گردد و مشکلات موجود در سیستم های دستی و سنتی را از بین می برد. سیستم انبارداری یکپارچه امگا ابری، با محاسبه فرآیند ثبت عملیات، موجودی کالا و … ، مدیریت انبار را برای شما به ساده ترین روش ممکن امکان پذیر می سازد.

مرکز تماس

مرکز تماس تلفنی نه تنها برای بازاریابان آنلاین، مارکر های تلفنی و تمام کسب و کارهایی که تلفن راه اصلی تماس آنها با مشتریان است، بلکه برای هر شرکت که در آن از تلفن استفاده می کند کاربرد دارد. مرکز تماس تلفنی امگا تمامی تماس های ورودی و خروجی را از مشتریان جدید تا قدیمی، در یک فضای ابری دریافت و ذخیره می کند. بدین وسیله کاربران و مسئولان قادرند به طور اختصاصی به هر مشتری رسیدگی کنند. مرکز تماس تلفنی امگا، با یکپارچگی با این نرم افزار و ارائه قابلیت برقراری ارتباط با تمامی مراکز تماس اعم از خطوط شهری، سانترال و VOIP، به شما کمک می کند تا حتی یک مشتری را نیز از دست ندهید. با این محصول به اطلاعات و سوابق تماس های ورودی، خروجی و از دست رفته و جزئیات هر تماس از جمله ثبت مسیر گردش دسترسی پیدا خواهید کرد.