خانه حریم امن افراد ساکن آن است. شاید بارها پیش آمده باشد که برای تعمیر وسیلهای یا تعویض آن، افرادی را در پوشش تعمیرکار به حریم امن خود راه دادهاید ولی تا به حال پیش از ورود غریبهها به خانه از صلاحیت اخلاقی آنها اطمینان حاصل کردهاید؟ آیا از خودتان سوال کردهاید این فرد تعمیرکار مهارت کافی برای تعمیر وسیله شما را دارد یا خیر؟ هرگز با خودتان فکر کردهاید ورود فرد غریبه به خانه ممکن است چه خطراتی داشته باشد؟
اینها سوالهایی است که باید قبل از به دردسر افتادن از خودتان بپرسید. چه کسی به این سوالها پاسخ میدهد؟ فکر میکنید همسایهها یا مشتریان یک مغازه تعمیر لوازم خانگی افراد موثقی برای پاسخگویی به شما هستند؟
پاسخ این است که شاید اطرافیان ما بتوانند مهارت فنی یک تعمیرکار را تایید کنند اما برای کسب آگاهی از صلاحیت اخلاقی و اطمینان به او نیاز به یک منبع موثق هست. تعمیرکار لوازم خانگی شما باید از هر جهت مورد تایید اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی باشد.
به این منظور شرکت های بزرگ و مطرح قبل از ورود تکنسنین برای تعمیر اطلاعات تکنسین را با پیام کوتاه برای مشتریان ارسال می نمایند
بدین منظور یکی از شرکت های استفاده کننده از این سامانه شرکت سام سرویس ارائه کننده خدمات پس از فروش به برندهای سام ، سامسونگ ، دی کی و هایسنس سال ها است که از این موضوع استفاده می نماید که در زیر می توانید اطاعات آن را در زیر مشاهده نمایید.