مقالات

مدیریت ERP و CRM در سازمان ها

سیستم‌های ERP به کسب‌وکارهای دارای دارایی خاص در صنایع مختلف، تولید و فناوری کمک می‌کنند، فرآیندهای خود را مدیریت می‌کنند و کارایی را بهبود می‌بخشند.

1403/12/24 18:27*آرشیو*

پیاده سازی سیستم های ERP

همه ما به خوبی می دانیم که ERP مجموعه ای از ارزش ها را به مدیران شرکت ارائه می دهد، با این حال، در بخش جلویی زنجیره ارزش، بخش فروش در موقعیت منحصر به فردی برای بهره مندی از مزایای سیستم قرار دارد. این در درجه اول به دلیل موقعیت بخش به عنوان بیرونی ترین عنصر در فرآیند تراکنش است. هرچه بخش فروش در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد، کل شرکت در طول زمان عملکرد بهتری را در قیمت پایین خواهد داشت.

1403/12/24 18:04*آرشیو*

مدیریت ارتباط با مشتریان

ارزش طول عمر مشتری (Customer Lifetime Value) یکی از مهمترین داده‌های آماری برای پیگیری بخشی از برنامه تجربه مشتری است. CLV اندازه‌گیری میزان ارزش مشتری برای سازمان شما، نه فقط براساس خرید بلکه بر اساس روابط کلی است.

1399/12/11 13:20*آرشیو*

مدیریت ERP و CRM در سازمان ها

سیستم‌های ERP به کسب‌وکارهای دارای دارایی خاص در صنایع مختلف، تولید و فناوری کمک می‌کنند، فرآیندهای خود را مدیریت می‌کنند و کارایی را بهبود می‌بخشند.

1403/12/24 18:27*آرشیو*

پیاده سازی سیستم های ERP

همه ما به خوبی می دانیم که ERP مجموعه ای از ارزش ها را به مدیران شرکت ارائه می دهد، با این حال، در بخش جلویی زنجیره ارزش، بخش فروش در موقعیت منحصر به فردی برای بهره مندی از مزایای سیستم قرار دارد. این در درجه اول به دلیل موقعیت بخش به عنوان بیرونی ترین عنصر در فرآیند تراکنش است. هرچه بخش فروش در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد، کل شرکت در طول زمان عملکرد بهتری را در قیمت پایین خواهد داشت.

1403/12/24 18:04*آرشیو*

مدیریت فروش و بازاریابی فروش

بیاموزید که چگونه استراتژی CRM فروش خود را با بهترین شیوه هایی که بیشترین استفاده را از نرم افزار فروش CRM خود می برد، ارتقا دهید. سرمایه گذاری در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گامی عالی به سوی یک کسب و کار با مدیریت خوب است. اما یک CRM فقط به همان اندازه مفید است که شما می سازید. بدون یک استراتژی فروش عالی، حتی بهترین نرم افزار CRM نیز می تواند بسیار مفید باشد.

1403/12/24 14:35*آرشیو*

مدیریت خدمات پس از فروش و امور مشتریان

خدمات پس از فروش پشتیبانی ارائه شده, به مشتریان پس از خرید است. بیاموزید که چگونه این فعالیت های پس از فروش می توانند ارزش طول عمر مشتری را افزایش دهند. #CRM , #aftersales

1403/12/24 13:23*آرشیو*

مدیریت خدمات پس از فروش

فروش از یک مشتری جدید بخشی از افزایش درآمد است، اما این تمام ماجرا نیست. برای گسترش کسب و کار خود، باید مشتریان را به خریداران مکرر تبدیل کنید.

1403/12/24 13:17*آرشیو*

مدیریت ارتباط با مشتریان

ارزش طول عمر مشتری (Customer Lifetime Value) یکی از مهمترین داده‌های آماری برای پیگیری بخشی از برنامه تجربه مشتری است. CLV اندازه‌گیری میزان ارزش مشتری برای سازمان شما، نه فقط براساس خرید بلکه بر اساس روابط کلی است.

1399/12/11 13:20*آرشیو*

DevOps

دواپس (‏DevOps) مبتنی بر فرهنگ همکاری و اعتماد است. این همکاری و اتحاد بین توسعه نرم افزار، تضمین کیفیت، امنیت و کنترل و عملیات است. نتیجه، انتقال سریع نرم‌افزار از توسعه به عملیات است. با این حال، اگر شرکای مورد اعتمادی که گفتیم به رویه‌ها و فرایندهای رسمی و کند خود بخواهند پایبند باشند، حرکت نرم افزار دیگر روان و سریع نیست.

1399/11/28 18:17*آرشیو*

قبل از اینکه چیزی به اسم نرم افزار یا کامپیوتر (به معنای امروزی) وجود داشته باشد شرکت ها و صنعت گرانی مانند فورد یا تویوتای ژاپن با چالش هایی در حوزه تولید محصولات مشتری پسند و با کیفیت مواجه بودند.

1399/11/28 18:08*آرشیو*

ITIL

چارچوب ITIL مجموعه ای از بهروشهای (Best Practice) مرتبط با مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) است. مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به چرخه ای اطلاق میشود که از شناسایی نیاز مشتری آغاز شده و تا مرتفع ساختن آن نیاز در قالب ارائه خدمات فناوری اطلاعات ادامه دارد.

1399/11/04 15:25*آرشیو*

خدمات پس از فروش

اولین محصول را واحد فروش می فروشد و محصولات بعدی را خدمات پس از فروش

1399/10/18 12:44*آرشیو*

اکثر مردم قرارهای‌ خود را با جملاتی مانند در تماس باشیم، دوباره قرار بگذاریم یا هفته دیگر با من تماس بگیرید، تمام می‌کنند. یک فروشنده خوب هم باید از این روش استفاده کند. بازاریابان هیچ‌وقت نباید فقط کالا و خدمات را بفروشند و برای خریدار آرزوی یک روز خوب را داشته باشند. چرا؟ به این دلیل که امروزه بهترین بازاریابان کسانی هستند که فقط نمی‌فروشند بلکه با مشتری ارتباط برقرار می‌کنند و سعی بر ساخت یک ارتباط پایدار و بلندمدت دارند.

1399/07/28 16:43*آرشیو*

خدمات به مشتری همان‌طور که از اسمش پیداست به معنای ارائه خدمات به مشتریان است. هر سازمانی با توجه به نوع محصول و خدماتی که ارائه می‌دهد و مهم‌تر از آن روش مدیریتی که اتخاذ می‌کند، تعریف متفاوتی از خدمات مشتریان دارد. پس برای ارائه خدمات باکیفیت ابتدا باید تعریفی از آن داشته باشیم.

1399/07/28 16:36*آرشیو*

خدمات پس از فروش (After-sales) طبق نظریه Brian Cohen عبارتست تعهدی که شرکت ها برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان برای پشتیبانی برای یک دوره زمانی خاص از دید کسب و کار ارائه می کنند. این تعریف می تواند یک تعریف کاملی باشد. اما تعریف این خدمات از نظر آقای “نادر وهاب آقایی” عبارت است از «ابزار بازاریابی که برای وفادارسازی مشتریان خود با استفاده از شناخت و برآورده کردن نیازهای مشتریان می باشد.

1399/07/28 16:34*آرشیو*

در این مقاله درباره اهمیت خدمات پس از فروش و تاثیر آن بر فروش کسب و کارها می پردازیم و تمامی انواع روش های کلی خدمات پس از فروش را برسی خواهیم کرد زیرا اهمیت خدمات پس از فروش به حدی شده است که به طور مثال یک شرکت طراحی سایت که در زمینه طراحی سایت حرفه ای فعالیت می کند اگر به مشتریان خود این اعتماد را ندهد که بعد از طراحی سایت پشیبانی کامل و جامعی را ارائه می دهد به هیچ عنوان مشتری نخواهد داشت.

1399/07/28 16:30*آرشیو*

بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد.صنعت کوچک و خدمات بزرگ می شود .مدیران موٌسسات تولیدی و خدماتی در کلیه بخش های دولتی تعاونی و خصوصی به تدریج پی می برند که تنها کیفیت محصول نمی تواند موجب تمایز آن ها از دیگران شود بلکه باید کانون توجه را از بازار گرایی به مشتری گرایی تغییر داد.

1399/07/28 16:30*آرشیو*

مدیریت خدمات پس از فروش در سالهای اخیر به دلیل افزایش چشمگیر تجارت الکترونیک، خرده فروشان شاهد افزایش چشمگیر فروش در سراسر کسب و کار و سازمان خود بوده

1399/07/28 16:29*آرشیو*

از این 5 راه ساده یاد بگیرید که چگونه پروسه خدمات پس از فروش خود را بهبود بخشید.

1399/07/28 16:22*آرشیو*